Kalite Politikamız

VİZYONUMUZ

  • Öğrencisi, velisi, öğretmeni, çalışanı ve yöneticisi ile bir bütün olmak, tatmin ve memnuniyet duygusu geliştirmek,
  • Öğrencilerimizin özgün yeteneklerini fark edebilecekleri ve geliştirebilecekleri ortam hazırlamak
  • Öğrencilerimizin tarih bilincine sahip, ulusal ve evrensel kimlik taşıyan bireyler olarak yetişmelerini sağlamak,
  • Gelişmeyi ve yenileşmeyi, evrensel standartlarda güncelleştirerek gerçekleştirmek,
  • Atatürk İlke ve İnkılâplarının özünü benimsemiş aydın nesiller yetiştirmek,
  • Öğrencilerimize insani değerler ve yaşam becerileri kazandırarak onları hayata hazırlamak.


  • MİSYONUMUZ

  • Eğitim - öğretimde, ülkemizde ve bölgemizde örnek ve öncü okul olmak,
  • Bilgiye ulaşabilen, bilgiyi kullanan, sorgulayan ve aynı zamanda üreten mezunlar vermek,
  • Yabancı dile önem vererek öğrencilerin uluslar arası eğitim öğretim programlarından da yararlanmalarını sağlamak,
  • Eğitim – öğretim programları hazırlamak, geliştirmek ve bu programları diğer eğitim kurumları ile paylaşmak.


  • HEDEFLERİMİZ

  • Eğitim sisteminin öngördüğü temel bilgi ve becerilere sahip,
  • Eleştirel, bilimsel, üst düzey düşünme becerileri gelişmiş,
  • Etkili iletişim kurabilen, sosyal çevresi ile uyumlu,
  • Problem çözme, karar verme ve planlama becerileri gelişmiş,
  • Öğrenme ve çalışmaya karşı olumlu tutum geliştirmiş,
  • Bireysel ve toplumsal sorumluluklarının farkında,
  • İnsani değerleri ve yaşam becerileri kazanmış
  • Değişik kültür ve yaşam biçimlerini tanıyan, farklılıklara saygı duyan,
  • Tarih bilincine sahip, ulusal ve evrensel kimlik taşıyan,
  • Atatürk ilke ve inkılâplarının özünü benimsemiş,
  • En az bir yabancı dili etkin düzeyde kullanabilen,
  • Hedefi kendini gerçekleştirmek olan,
  • Çevre bilinci gelişmiş,
  • Özgüvenli,
  • bireyler yetiştirmektir


    İLKELERİMİZ

  • Atatürkçü
  • Öğrenci odaklı
  • Demokratik
  • Dürüst
  • Tutarlı
  • Adaletli
  • Yenilikçi
  • Sektörde öncü olmaktır.


  • DEĞERLERİMİZ

  • Sevgi
  • Saygı
  • Güven
  • Başarma azmi
  • Geleceği şekillendirme sorumluluğu
  • TED aidiyet duygusu
  • ÖĞRETMENLERİMİZİN DAVRANIŞ İLKELERİ

    Öğretmenlerimiz ‘ 3 i ‘ Kuralı’na göre davranırlar;
    Biz TED Ailesinin Üyeleri, Paydaşlarımıza;
  • İçten
  • İlgili
  • İlkeli
  • davranırız.

    ÖĞRENCİLERİMİZİN DAVRANIŞ İLKELERİ:

    Öğrencilerimiz;
  • Kendimize,
  • Arkadaşlarımıza,
  • Eşyalarımıza
  • zarar veremeyiz ilkelerine göre davranırlar.

    EĞİTİM – ÖĞRETİMDE FARKLILIK YARATMA HEDEFLERİMİZ VE ÖNCELİKLİ PLANLARIMIZ

  • Eğitim – Öğretim Programlarını hazırlamak, geliştirmek, öğrencilerimizin daha iyi yetişmeleri amacıyla uygulamak ve Türk Eğitim Sistemi’ne sunmak
  • Eğitim Fakülteleri ile işbirliğini artırmak
  • Öğretmenlerimizin yurt dışı eğitimlerine verilen desteği arttırmak
  • Yurt dışı öğrencileri ile karşılıklı ziyaretleri gerçekleştirmek
  • Uluslararası projelere katılımı arttırmak
  • Uluslararası yarışmalara katılımı sağlamak
  • Öğrencilerimizin özgün yeteneklerini fark edebilecekleri ve geliştirebilecekleri ortam hazırlamak

  • Ansolon