LOGO
TED EGE KOLEJİ
Bireysel Rehberlik

  • Velinin dolduracağı Öğrenci Tanıma Formu ile öğrenci hakkındaki ilk bilgilerin alınması.
  • Sınıf öğretmenlerinin gözlemleri, Şube Öğretmenler Kurulundaki bilgiler ve Rehber Öğretmenin gözlemleri sonucunda; davranış bozukluğu, öğrenme güçlüğü, uyum bozukluğu, ders başarısızlığı vb. sorunları olan öğrencilerin saptanması.
  • Aile, öğretmenler ve öğrenci ile sorunların çözümüne yönelik bireysel veya toplu görüşmeler yapılması.
  • Şube Öğretmenler Kurulu Toplantılarında öğrenciler hakkında oluşan bilgilerin ve her öğretmenin yaptığı puanlamanın isteyen velilerle paylaşılması.
  • Şube Öğretmenler Kurulu Toplantısında; algısı, dikkati, arkadaşlarıyla iletişimi, kurallara uyumu, dersi ile ilgili yetişmişliği ve yeteneği konularında “orta” ve “geliştirilmeye ihtiyacı var” şeklinde değerlendirilen öğrencilerin velilerinin, bu bilgileri paylaşmak ve sorunların çözümünde işbirliği yapmak amacı ile Rehberlik Servisine davet edilmeleri.
  • İhtiyaç duyan tüm öğrencilere bireysel veya toplu olarak danışmanlık yapılması.
  • İhtiyaç duyan tüm anne-babalara danışmanlık yapılması.

ÖĞRENCİYİ  TANIMA VE YÖNLENDİRME AMACIYLA KULLANILAN BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ

  1. Otobiyografi ( 3., 5. sınıflar ve her yıl yeni kaydolan öğrenciler) 
  2. Bier Cümle Tamamlama Testi
  3. Rotter  Cümle Tamamlama Testi (7., 8. sınıflar)
  4. Çoklu Zeka Anketi (7.sınıf)
  5. Çalışma Davranışını Değerlendirme Ölçeği (6.sınıf)
  6. Snellen Testi (1. sınıflar)
  7. Akademik Benlik Kavramı Ölçeği (8. sınıf)





 
ATATÜRK KÖŞESİ
 
BAĞLANTILAR
ted   ted
     
tedu
 
     
tedmem
  ted_mesale
     
OBS
  K12NET
     
 
     
 
 
 
 
 
 
TED Ege Koleji © 2015 | Gizlilik Politikası
TED EGE KOLEJİ
İstiklal Mahallesi Şehit Asteğmen Süleyman Çamlıca Bulvarı No: 5 Beygürü Mevki İNCİRLİOVA, AYDIN • tedegekoleji@tedegekoleji.k12.tr